Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Overzicht

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn (bijv. niet gebruikt voor een tijdelijke inrichting) en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook, voor zover van toepassing, in de originele verpakking zitten.

Niet-retourneerbare artikelen:

Op verzoek speciaal gemaakte kunstwerken

Cadeaubonnen

Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin geen terugbetalingen worden verleend:

  • Kunstwerken met duidelijke gebruikssporen
  • Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terug betalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail van ontvangst. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw gehele terugbetaling.

Na goedkeuring of gedeeltelijke goedkeuring, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen enkele dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.

Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via {arttikel@outlook.com}.

Uitverkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd en daarom niet terugbetaald.

Vervangen

Kunstwerken kunnen niet worden vervangen, er is immers geen tweede. Wel kan er in overleg met de kunstenaar gekeken worden of herstel dan wel aanpassing mogelijk is.

Cadeau

Als het artikel bij aankoop is gemarkeerd als cadeau en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeau tegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeau gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeau gever en deze zal dan kunnen aannemen of bergrijpen dat je het cadeau hebt teruggestuurd.

Retourneren

Om uw product te retourneren, dient u de gegevens van uw product te mailen naar: {arttikel@outlook.com}.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen en in welke staat.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via {arttikel@outlook.com} voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.